lördag 8 november 2008

Kalles klätterträd

I morse visades Kalles klätterträd på barnkanalen, jag och min man blev överförtjusta och ropade i kör

-Åh gud den häääär!

Båda döttrarna tittade på oss som om vi kom från stenåldern och sa att detta var det absolut tråkigaste inslaget av alla på barnkanalen och att de nu istället skulle gå och titta på High school musical-klipp på datorn.

-Nej ni fattar inte, säger vi och sjunger med, när Kalle börjar tänka på Emma
- Stanna kvar och ge det en chans.

När Kalle börjar promenera med sina sköna steg, stannar, tittar i ett skyltfönster, börjar gå skönt igen, tittar dom på varandra och säger

-"Boooring"

Herregud, jag har alltid trott jag är en sådan där modern mamma som tycker lika som mina barn. Är det ett ålderstecken? Nej det kan det inte vara, jag ska banne mig få mina barn att tycka om Kalle!



Inga kommentarer: