lördag 8 november 2008

Fars dagspresent

I morgon är det fars dag och eftersom vi alltid har firat fars dag i min familj så vill jag att vi ska göra det i vår familj också (lite för att säkerställa mors dag...). Det innebär först att man måste komma på någon bra liten present. Små presenter önskar sig inte min man han vill ha stora som ingen har råd med. Men när man pressar honom lite så säger han alltid:
-Ni behöver inte köpa något - jag har allt.
När 10-åringen var tre-fyra år så tyckte hon att hon kom på en lysande idé
- Vi köper lego till pappa - för det har han inte!
Jag tyckte det var helt underbart och har försökt anammat det lite. Jag vill så gärna själv ha en ljuslykta från Designhouse Stockholm, så igår frågade jag om han önskade sig en sådan fars dagspresent.
Men det gjorde han inte.

Inga kommentarer: