måndag 26 januari 2009

Tack för lunchen

Idag när jag ätit upp min mat så hade alla sett att min matlåda var märkt med Brandner.
Jag kunde alltså inte lämna den odiskad på köksbänken som planerat. Men eftersom jag inte tycker om att diska så SMS:ade jag Brandner och skrev:
"Matlådan uppäten kom och diska". Jag visade upp SMS:et för mina arbetskamrater och sa
-Det är hans matlåda han får diska den själv.
Jag överdriver om jag skriver 2 min för efter 1 min står en dyr Audi (han är rik också) parkerad utanför köket, Brandner glider in.
Han trodde att kunde skrämma mig men i själva verket var jag kung på kontoret hela eftermiddagen och lär förbli det några veckor framöver.
Vilken power!
Matlådan fick han ta med sig - nu med lite gul gurkmeja inetsad i plasten.
En hälsning från mig, La Camilla.

Inga kommentarer: