onsdag 21 januari 2009

Ingen dag är den andra lik

Jag tycker verkligen om mitt jobb. Ingen dag är den andra lik och jag får vara med på oerhört spännande möten i mitt jobb. Idag är ett exempel på varierande arbetsuppgifter.
Sen länge hade vi bokat en konferens tillsammans med vårt systerbolag som ägde rum hos en av våra "kollegor". Konferensen skulle handla om :Hur förbättrar vi vårt sophanteringssystemer och jag ingick i projektgruppen.


Studie av en blå sopstation....




Studie av vattenreningssystem.

Snart byter dagen skepnad....


Möte med delfiner.

Studie av fem karlar i bubbelpool - och strax efter denna bild är tagen sitter jag sjäv där med ett glas vin....


Dagen/kvällen/natten avslutades på dansgolvet med min mycket discodansante arbetskamrat. Vi höll ut längst av alla och det kändes som vi stängde dansgolvet på hotellet långt ute i vildmarken.....

Som sagt igen dag är den andra lik.

Inga kommentarer: