söndag 4 januari 2009

Liggfåtölj vs löparband

För två år sedan blev vår övervåning färdigbyggd, sen dess har vi inte riktigt fått till möblemanget där uppe. Men nu äntligen börjar det att reda sig. En inredare hjälpte oss med några tips så nu har vi köpt en ny soffgrupp och ny matta. Istället för creamvitt och svart så har vi nu vitt och grått och vi är så nöjda. Dock saknas en läsfåtölj vi har inte hittat någon som passar. Vi har bestämt att den ska vara mer skön än snygg men gärna både och. I går hittade jag en liggfåtölj på rea. Den var gudomligt skön och och den var dessutom läcker. Men nu har Allan fått för sig att han vill ha ett löparband in till garaget istället. Herregud vad kommer man att använda mest, en liggfåtölj eller ett löparband - ja, jag vet ialla fall vad jag kommer att använda. Men det värsta är att jag vet också vad Allan kommer att använda. Måste hitta bättre argument, jag ska övertala honom.....

Inga kommentarer: