torsdag 1 januari 2009

Dagen efter

Vi mår bra så här dagen efter. Året har börjat förvånansvärt bra. Jag har redan brutit mitt nyårslöfte! Eftersom jag alltid bryter mina nyårslöften så var min plan att jag ska jag göra något med tvärtomeffekt. Mitt löfte var att inte träna mer och det har jag gjort! Ja, tränat och tränat - men jag har varit ute och gått i två timmar!
En annan plan jag hade var att familjen Delac skulle vinna PS2-spelen Buzz och Singstar, eftersom det var vårt spel och vi har tränat lite nu i jul. "Örnkampen" som sker varje nyårsafton och midsommarafton går egentligen inte ut på att vinna utan att se till att man INTE förlorar. Den som förlorar får ett straff! En liten nätt inredningsdetalj till sitt hem - som måste stå framme ett halvår då nästa Örnkamp sker. Att jag kom sist i Singstar var lite förståligt då min hals ännu inte är läkt men att Allan loosar i Buzz är oförlåtligt. Nu står den där ÖRNJÄVELN i vårt vardagsrum, ugly as hell!

Inga kommentarer: