lördag 10 januari 2009

Kent Izaksson

I går hade min bror sin 30-årsfest på Café Sylvia här i Eskilstuna. Han har velat lite hit och dit vilken slags fest han skulle ha men bestämde sig tillslut för "mingelfest" vilket var mycket lyckat.
Skön stämning, trevliga människor, god mat och goda drinkar. Men roligast av allt var Kent Izaksson.
När man kom var han en slags personal som gick omkring och fixade på ett lite lite oskönt sätt. En småstressad viktigpetter som inte alls passade in på detta trendiga café.
Sen gjorde han två olika slags nummer som var helt underbara. Jag skrattde gott och skrattade sen hela kvällen åt små saker jag kom på att han gjorde.
Jag har en ny idol och jag lyckades få en idolbild.

Tilläggas ska, att jag var hos frissan i torsdags i tre timmar! I fredags innan festen lyckades jag (om jag får säga det själv) styla till mig så som jag såg ut när jag kom från mitt "tretimmars pass". Av det syns dock inte ett spår på bilden.





1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker att du är lika fin som vanligt i håret.Pratade med bad boy han hade ett förslag om att bloggen skulle uppdateras flera ggr om dan,tycker jag är rimligt.