fredag 9 januari 2009

Bad boy

Hade just inget att skriva om igår så jag tog lite ledigt - vad händer då! Jag blir uppringd av en arg läsare som menar att jag förstör hans morgon när jag inte har uppdaterat min blogg.
Det är ingen snäll kille som ringer utan en riktigt bad bad bad boy som nyligen tatuerat sig och vi snackar SYNLIG tatuering på underarmen så alla ska se när han har sina kortärmade t-shirts på sig.
Jag är lite rädd för folk som är tatuerade - dom tycker liksom att de är lite "hårdare" än alla andra ....så därför skyndade jag mig att skriva ett inlägg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bra,jag tar det den här gången,nästa uppehåll skickar jag mitt gäng.

Anonym sa...

Jag håller med "BAD BOY" har man en blogg så måste man sköta den

Anonym sa...

Jag måste hålla med föregående, har inte haft mod att komentera tidigare, men nu när flera andra gör det måste jag säga att det har varit lite si och så med den här bloggen

Anonym sa...

Jag måste hålla med föregående, har inte haft mod att komentera tidigare, men nu när flera andra gör det måste jag säga att det har varit lite si och så med den här bloggen

Anonym sa...

Håller med

Anonym sa...

Jag Med

Camilla sa...

HA HA HA, eller LOL som vi bloggare säger...