söndag 11 januari 2009

Sista lediga dagen

Idag är det min sista lediga dag på julledigheten. Jag har visserligen varit inne och smygjobbat lite men ingen 8-17 dag, det är det i morgon. Idag hade jag tänkt förvalta ledigdagen på ett mycket bra sätt så att jag är helt nöjd imorgon bitti när jag vaknar.
Det som stod på agendan var:
*Städa ut julen
*Jobba, så jag inte får så mycket att göra i morgon
*Tvätta och stryka
*Tvätta bilen
*Ut och gå
*Åka skridskor med barnen
*Titta på reprisen av Let´s Dance
Sen hade jag några reservare ifall jag fick tid över
*Sortera kort till fotoalbum
*Städa garderoben
*Rensa i garaget
Nu är klockan halv elva och nu kan man ju börja summera vad jag har gjort.
Jag vill inte avslöja för mycket men jag har fått en ny idol och det är Morgan Alling som var fantastisk på Let´s dance (honom ska jag bjuda upp om jag träffar på honom ute någon gång...)

Inga kommentarer: