torsdag 18 december 2008

Marknadsmys

Julledighet vankas på jobbet. Det är nu vi kan passa på att vara lediga mer än två veckor i sträck. Det känns skönt att få lite ledigt men samtidigt kommer man ju sakna gänget på jobbet - man är ju tillsammans jämt liksom. Eftersom jag är enda tjejen på min avdelning så förstod jag lite fördomsfullt att ingen av grabbarna (kan läsas som gubbar oxå) skulle ta tag i en avslutningskväll, så jag bjöd hem till lite marknadsmys. Lite diskussion om kommande året, mat, dryck och allmänt mys var det tänkt. Gick hem lite tidigare från jobbet, fixade mat, dukade, tände machaller och massor av ljus - mysigt skulle det bli! Och jag förstod att killarna skulle uppskatta att jag tänt upp lite extra i vardagsrummet, för säkerhets skulle ställde jag även in lite värmeljus på toaletten.

Så här såg det ut efter en stund!
Vi gick ut hårt och sen ökade vi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör Ramlösan på bordet???

KnutteQ

Camilla sa...

Det är hemkört!

Anonym sa...

SodaStream...