onsdag 3 december 2008

Göteborg

Befinner mig i skrivande stund på hotell G i Göteborg. Ett mycket fint hotell, så jag känner att jag kommer trivas. Det är en mycket snyggt designad incheckningsdisk och bakom disket står en perfekt hotellreceptionist och berättar om frukosttider mm. Precis när vi ska ta våra nyckelkort (vi är fyra st) så lägger hon lite extra info i mitt nyckelfodral, tittar på mig och säger.
-I morgon bitti mellan 7-10 är vårt fitnesscenter öppet där det ges tillfälle till träning.
- Ok tänker jag, undra om man kan träna i nattlinne för jag har inga träningskläder med mig övertygad om att det är någon av mina arbetskamrater hemma som ringt och tipsat hotellet att jag kommer.
Men jag har inga träningskläder med mig och eftersom kursen inte börjar förrän kl. 10 i morgon så kommer jag nog träna från hotellrummet istället (men om min chef läser detta så kommer jag att jobba....)

Inga kommentarer: