lördag 7 februari 2009

Ett vanlig vecka

Måndag:konferens missar träning och föräldrarmöte
Tisdag: konferens åker direkt till träning
Onsdag: jobbade lite längre åt oss mamsen
Torsdag: skjutsar och hämtar barn till handbollsträning
Fredag: träning
Lördag: tävling, på plats i hallen kl 7.30 hemma 19.30.
Melodifestival! Ligger och funderar vilka kläder jag skulle passa bäst i som artisterna har på sig den svarta skinnskapelsen som första rocktjejen har eller de lila Alcazarsfodralen med korsett eller kanske Ugglas turkosa gummistövlar? Jag väljer det lila fodralet men ångrar mig - passar inte i lila så jag behåller mina tränarkläder som jag haft sen tidigt tidigt i morse dem kommer jag förövrigt somna i för nu är jag trött.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej :-(

För det första:
Rock e inte din grej!

För det andra:
Korsett har du sagt tidigare att jag inte vill se dig i!

För det tredje:
Jag har svårt att se dig i gummistövlar!

För det fjärde:
Vad är det för fel på träningskläder/mysfaktor?

Bejaka din spegelbild, den du möter när du går in på toaletten
när du går upp på morgonen.

Jag gör det och varje gång min son ser mig säger han " pappa, du ser ut som Einstein, och dagen är räddad!!! Geni eller...?

Bad Boy 2 LR?