söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag

Min man brukar alltid säga att jag glömmer bort alla presenter som han ger mig - det betyder väl ungefär att jag är lite krävande. Jag funderar vad det är jag glömt bort och kommer ihåg några saker jag faktiskt har förträngt:
* En fem kilo tung prydnadsgris
Kommentar: Jag samlade visserligen på grisqr men han kom och överlämnade den på jobbet och jag fick bära hem den själv....
* Gele-BH
Kommentar: En BH fylld med gelé, den var helt okej men känslan att han inte var nöjd infann sig...
* En värmedyna
Kommentar: Min man hade fungerat som ett element till mig när vi skulle sova eftersom jag alltid var så kall och han så varm. Jag förstod att det var slut med det.
*
Nejlikor
Kommentar: Min hatblomma, han trodde att han köpt 20 rosor för 19.90!

Men igår glänste han till! Åh jag blev nöjd. Ja det var ju inget inget kort med på presenten och prislappen satt kvar. Men den sitter perfekt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har fått för mig att Allan alltid köper klänningar till dig i present,

Anonym sa...

Om man säger så här... Var nöjd och glad över att Du får något! Jag skulle vara nöjd med en raggsocka... fast just nu räcker det med en tunn socka.