onsdag 23 september 2009

Julklappsbestyr

Förra året fick vi sorteringspåsar i julklapp av företaget. Kan väl erkänna att det inte var nr. 1 på min önskelista men man får ju vara tacksam för det lilla. Nu måste jag villigt erkänna att soppåsarna faktiskt gjort lite smått succé hemma hos oss (även fast jag aldrig skulle erkänna det för vd`n) vi använder dem flitigt och har aldrig sorterat så mycket som nu.
Idag var julklappsleverantören på besök och självklart blev jag nyfiken - man undrar ju lite om det blir soptem i år igen. Men jag behövde inte vänta så länge.

På mitt skrivbord efter lunch ligger denna fina plastpåse.



På lappen har min vd skrivit:
Eftersom du varit så duktig i år så får du din julklapp i förskott.
God Jul önskar Mats.
Man får vara glad åt det lilla.



1 kommentar:

P sa...

Vad är det i påsen?
Ser skumt ut...