torsdag 5 mars 2009

Hos naprapaten

Han: Du kan ta av dig tröjan
Tydligt och klart, bara tröjan, så jag ska ju inte behöva fråga mer men jag tänker att han kanske tror att jag är en frigjord kvinna som kör utan bh. Jag har ju dagen till ära tagit min svarta svindyra spets så jag blir ändå tvungen att peka lite försiktigt och frågande på behån
-Det blir bra så, säger han och jag blir ganska lättad. Han är mycket van när han knäpper upp och jag tänker retfullt att jag skulle tagit den med knäppning fram, vad förvånad han skulle bli!
Han hittade några låsningar i både rygg och nacke och jag fick även lite välbehövd massage.  Vilket jobb, öppna och stänga bh:ar lite värmedynor, lite knak och sen massage. Han påpekade att jag hade en väldigt vältränad rygg.
Nej jag skojade bara !

Inga kommentarer: