måndag 23 mars 2009

Gammal skåpmat

Denna bild är egentligen en gammal bild från förra året. Men jag fick den på mail idag och jag blev så rörd. Det var min högst omtänksamme vd som ville bjuda ut mig på lunch, han kommer ju från Norrköping och känner inte till sta´n så mycket men nu hade han hört om ett nytt asiatisk ställe. Åh jag blev ju glad förstås och tänkte - åh vad mysigt!

En liten husvagn stod uppställd på Coop Triangelns parkering. Det var ett hämtmatsställe - men ifall det var okej att halsa hur drickaflaskorna så kunde vi få låna "personalmatsalen"
Jag kommer aldrig glömma den lunchen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa är väldigt kräsna, har viss erfarenhet av det.

Camilla sa...

Ojdå har badboy vaknat till liv.

Anonym sa...

Badboys, badboys what ya gonna do, what ya gonna do when he come for you...

Badboy keep it up...