måndag 12 oktober 2009

Länge sedan

Det var ett tag sedan jag tog mig tid. Allt beror egentligen på en gigantisk stryktvätt jag nu äntligen kommit igenom. Jag har liksom länge försökt hitta anledningar till att inte stryka och bloggat har inte varit en okej anledning - tvätten har ju dessutom inte minskat med tiden. MEN NU ÄR DET GJORT! Jag har ju en oerhört snäll mamma som då och då gör högen mindre - men hon håller ju på att renovera hemma så hon har inte haft tid. Men ingen skugga över henne - vi har med råge utnyttjat hennes gästfrihet i de nyrenoverade rummen.

Lördag morgon (sovmorgon så klart) väcktes vi med hotellfrukost på nedervåningen. När vi ätit klart och läst tidningen var sängarna bäddade och klara - precis som på hotell.
Så eftersom jag hade vilat ut mig på hotell - så orkade jag stryka all min tvätt. Tänk vad bra det är att ha en supermamma!





2 kommentarer:

Carl Tillenius sa...

Tack min snälla dotter och son ni vet att jag uppskattar Er hjälp, utan er skulle jag inte kunna bo kvar i mitt hus lite stryktvätt då och då mår jag bara bra av

Camilla sa...

Ha ha, mamma har gått in på sin dator där Carl var senast och bloggade....och inte hade loggat ut.
Men det var så gulligt skrivet så jag låter det vara kvar även fast hon ringde och ville att jag skulle ta bort den....
Carl, glöm aldrig att logga ut om det skulle varit jag så skulle jag ha skrivit världens galnaste inlägg....