onsdag 24 juni 2009

Ute med grabbarna

Hade äran att bli inbjuden till en mycket trevlig "grabbträff" i tisdags. Några arbetskamrater och "arbetsbekanta" som blivit goda vänner. Såg till att lämna bilen hemma för det blir alltid lite spännande drinkar i detta sällskap.
Jag dricker ju inte öl så förra gången fick jag lära mig att dricka rosé & fanta vilket var helt okej även fast jag denna kväll slopade fantan.
Nu försökte Per att övertyga med en ny drink.

Rödvin och cola!! Har någon hört det förut? Per blev dock ensam om att beställa in den och den mycket förvånade servitören hade aldrig fått en liknande beställning. Eftersom jag är ett stort colafan vill jag ju knappt förstöra colan med rom och jag lär definitivt inte göra det med rödvin. Men jag dissade den inte helt! Godare än vad det låter.
Mycket trevlig kväll i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket trevligt, god lättöl...

//M